Thursday, May 19, 2011

GILA FANATIK

Masa cuti aku dihabiskan dgn melayan cita korea . Cita 1st yg aku tgk wktu cuti ni , Playful Kiss . Hero dia , Kim Hyun Joong . Dia ada belakon dlm Boys Over Flower . Tapi masa tu aku xminat sgt dkat dia sebab aku xtgk pun BOF tuu . Sebab , aku da layan cita tu versi Jepun , Hana Yori Dango . So , bila dh tgk Playful Kiss , aku mula jatuh hati kt Kim Hyun Joong . Cewahh ! Pastu kwn aku bagi plak satu rancangan realiti kt korea , We Got Married . Dlm rncangan ni , Kim Hyun Joong married ngan Hwang Bo . Fake marriage ja laa . Tapi dlm rncgn ni , adalah diri dorang sendiri , kiranya bukan belakon la . And , diri KHJ beza gila dari lakonan dia . Dia sgt kelakar , oke . 


Dah2 , bukan nk cita pasal dia sbrnya . Dh minat , aku pn google nk tgk cita apa lagi yg dia belakon , and nmpak Dream High . Minat nya pasal , aku layan cita tu kt youtube ja . Guess what , rupanya dia tu mcm special guest ja . Dia belakon dlm satu scene ja . Cehh !
Tapi , aku xkisah sgt , sebab cita Dream High ni best . Sapa yg tgk cita Glee , mesti suka cita Dream High ni . Sebab cita ni pasal skolah music . 
Actually , nk ckp pasal peminat korea terhadap artis dorang . Aku ingat dlm cerita ja peminat tu fanatik . Cth mcm dlm cerita You're Beautiful . Dlm cerita tu kan kisah pasal satu group ni . Then , mesti ada peminat fanatik yg tggu tp2 hari dekat luar umah . Memang minat tahap dewa la kt artis dorang ni . Smpai ada satu tahap , sapa yg bwat smething buruk kt artis pujaan dorang ni , memang xselamat la . Dlm cita Dream High pun ada gak ceni . Aku ingat fenomena mcm ni just dlm cerita ja . Rupanya , realitinya dorang memang mcm tu . Semalam aku saja layan video kt youtube . Haruslah search pasal Dream High


Layan video ni , tapi panjang laa . Just nk tnjuk betapa fanatiknya peminat korea ni ..
Dia ni , hero Dream High , Kim Soo Hyun :)




Yang ni plak , Kim Hyun Joong .




Nasib la kita kt sini takda fanatik ceni . Nmpak artis lalu kt sebelah pun bwat taktaw ja . Tu aku laa . Haha .


P/s : Memang x dinafikan , artis dorang smua handsome+cute gila2 pnya . Memang patut pun   fanatik smpai mcm tu . 

No comments:

Post a Comment