Tuesday, December 27, 2011

NEVER GIVE UP

Finally , sem3 aku bakal berakhir tak lama lagi . Dgn berakhirnya final exam sem ni , maka berakhirlah aku nya sem3 sbg pelajar tahun2 sains fizik . Bunyi mcm hebat , tapi laluan utk aku smpai ke sem3 ni sgt la sukar . Teringat lagi wktu sem1 . Naifnya aku dulu . Bnyk maen , komitmen lebih pada mnda laen dan bukan study . Semua tu penyebab result aku down smpai ke perut bumi . Maybe masa tu aku tak pndai nk manage masa aku . Hati rasa nk seronok jaa , pastu bila dh kluar result baru tesedar dari tidur yg pnjg . Tapi dh telambat utk betulkan keadaan . Hidup mesti diteruskan . Penahla aku tebaca , kegagalan tu jalan ke kejayaan . Something like that , cnnot remember the exact sentence .
Seriously , aku sgt takut ngan final exam kali ni . Aku takleh nk bayangkan perasaan masa cuti sebulan nnt , masa nk tggu result kluaq . Fuhh , sejuk seluruh bdn . So , utk mengelakkan perasaan takut tu betambah parah , ada baiknya aku pulun sehabis baik skrg . At least , aku dh cuba yg tebaek . Yg laen2 , teserah pada Yang Maha Esa . 
Kawan2 , doakan kita semua cemerlang dunia akhirat .


P/s : Bakal mak mertua <syok sendiri> aku sgt menitik beratkan education . So , I have to work hard ! Fighting !

2 comments:

  1. gud luck 4 final anis =)
    kegagalan skali bkn utk selamanya...
    namun pemacu kejayaan yg hebat,,
    Insya-Allah..

    ReplyDelete