Tuesday, December 28, 2010

PHYSICS .

dari semalam , masalah btol la nl dftr subjek . ku hulu ke hilir usung borang dftr subjek . tragis btol bila cari penasihat akademik xjmpa . pdahal , kwn2 laen da slesai dftr . tension sebab result yg trok pn x abeh lagi tmbh lagi tension nk dftr subjek . sedih+frust+tension+ = nak nangeh .
hari ni pagi2 lagi da kluar bwak harapan nk jmpa penasihat akademik tecinta . skali lagi , penasihat tu tadak dlm blk . meeting . aku g school semata-mata nk jmpa dia jaa . bla tgk dia tadak , aku pn tros balek bilik . air mata dok betakung jaa . sedih . tragis btol naseb aku . waaa . satu lagi aku cuak . takot da xbole nk dftr . klas petang tadi stat kol 2 . bila smpai ja kt dewan kuliah , ada sorang chinese girl ni belari lari . "class cancel ! "
hmm , aku pn pegi la school balek . tggu penasihat tecinta tuu . 5 minit .. 10 minit .. 15 minit.. 30 minit . baru la beliau muncul . ttba rsa nervous plak nk jmpa dia . pdahal nk ambek tndatgn jaa . penasihat aku sgt baek , lembut ja dia ckp ngan aku . xsia-sia aku tggu dia bezaman-zaman . 
pnjg lebar dia nya nasihat . ttba aku takot bila fikir msa depan aku ngan subjek ni . payah btol nk dgr student fizik dpt pointer 3 n above . bole kira jaa bapa kerat . kwn aku ckp , kwn dia , student bio .. 2.9 tu da kira rendah .
aku pn fikir , aku da tesalah lgkah ka dgn menjebakkan diri aku dlm kos ni . plus , kt universiti apex ni . rsa cm susah ja nk grad nnt . jealous pn ada tgk kwn2 yg dpt pointer bagos . rsa cm nk balek blaja kt mtrik pn ada .


tapi , mnda yg lepas , biar la lepas . bukannya dpt apa pn kalo aku meraung skuat hati . x ubah apa2 pn . suara ja yg brubah . right now , i just need someone dat can guide me . xnk dah buat kesilapan yg sma . mnda2 laen yg xpntg , tolak tepi dulu .
u know wat , walo cena trok skali result aku , aku xpenah menyesal ambek kos ni . 
love u physics engineering ! 

No comments:

Post a Comment