Monday, December 6, 2010

senyum :D

selama ni aku xpenah ambek tw sgt sal mnda ni , tapi bila da kna kt batang hidung sniri .. tggung la kan . hhaa . tp aku rsa rmai gak yg mcm aku . hmm , hari tu aku g klinik ngan ayah . nk repair la kn apa yg patot n survey2 harga yg bepatutan . hha . bole x mama gerak aku kol 7.45pg . tp nk g klinik kol 10 . cehh , xpuas aku tido . da la mmpi best uhh . aku pn bgun ja laa . pegi klinik , klinik xbukak g . tggu ja laa . then , after jmpa dr , dr bg appoinment . what ? 20 dec ? adoii , bila taun nk siap ni .. redha ja laa . dari xsiap lgsg enn . after g klinik , ayah sggah jap kt workshop . bwat mnda tah . lma gak laa . dari kol 10.00 smpai 12.45 . adoii . ngantuk gilaa aku kt situ . ttbaa ,
"adek , esok free x ? ada org cancel app laa ." akak kt klinik tu call aku . padahal aku ada sebelah klinik dia jaa . hha .
"free jaa . oke , esok saya dtg !" hha , spaa la yg baek hati g cancel app dia n bg chance aku bwat dlu . teharu plak aku .



penat tggu mechanic ni bwat keja uhh .
aku smpai da reti repair sniri laa . 
hha . pentipu .

esoknya aku g la klinik tuu . klinik pegigian dr kamal . hhaa . 
utk 1st app ni kna bwat rawatan akar . aku ingat x sakit uhh . msa cucuk ubat kebas tu da satu hal . bole x byang sakit dia ? jarum tu cucuk kat gusi . adoi laa . seb baek aku kuat . hha . dr tu pun mula la keja dia . hmm , malu plak nk ckp . hha . msa dia bwat rwtn tu aku tutup mata . kdg2 bukak sket . hha . takot la tgk jarum dia . aku pn xtw la apa yg dr tu bwat . sat2 dgr bunyi mesin cm gegaji . dia letak kt gigi aku . sakit wehh . cm nk sepak jaa akak nurse tu . tringat plak aku cita mr bean pegi klinik gg . ttba jaa . hha . then , dr tu ambek xray plak . nk ambek detail2 urat tuu . pngalaman ni , xpenah bwat rwtn ceni . tp walo pn dr tu da cucuk ubat kebas , still rsa saket lagi .
oke , lbey kurang 1 jam lbey gak la dia bwat rwtn ni . balek ja umah , gg aku saket . saket sgt . tp aku tahan jaa . mayb sebab bru lagi . aku pn bwat2 la xlalu mkn dgn alasan saket gg . hha . tapa , kurus sket .
esom pagi , saket da kurang . oh yeah ! 
oke , 2nd app 20 dec and 3rd app on 26 dec . ps tu aku kembali normal . yeah !




saket uhh . 
utk kesejahteraan besama ,
tapa ,aku tahan . 
:P


nnt da bole senyum ceni .
:)


tadi , aku g bwak moto . hha . lesen ni x abeh2 lagi . ujian JPJ tu rabu ni . kna la practise bwat kali terakhir . hope , aku lulus dgn jayanya laa . hha . tadi practise pn cm oke gak laa . tp rmai gila org nk practise ngan aku . hha , prasan . 



aku pn tnjuk la skill aku .
hhhaa .



baru aku tw ,
nk ambek lsen moto ceni susah gak .
:D hhaa

cuti2 skola ni bnyak btol la org kawen . cehh , aku yg jadik mgsa . xpasal ada kerjaya baru .
ahli bina badan wanita . oh yeah ! 
hha , nnt balek usm , oke la balek . konon2 nya laa .


. askuwt biskut .



No comments:

Post a Comment