Friday, November 26, 2010

good life :)

oke , da abeh 1 sem aku kt usm ni . xbole nk gmbrkan prasaan aku kt sini . mcm2 ada . geram , marah , sedih , kecewa , happy , mcm2 laa . smua ada . ingat lagi dlu , msa hari pndftran . xcited ja aku . walhal umah dekat ja ngan usm ni . hhaa . ingatkan dftr tu lma . tapi kejap jaa . akak ppsl tu bagi la smpul kunci kt aku . M06-08-29B , desasiswa tekun . spnjg aku dok hostel , aku xpenah dpt tgkt yg bwh2 . smua atas langit . hmm , aku xkesah pn . kalo dok tgkt bwh ni bnyak kucing laa . i xsuka laa . hha . kucing tu suka nk mngganas ngan aku . tgk aku mcm la aku behutang ngan dia .
oke , mnda 1st yg aku join kt sni , PIMPIN SISWA . ala2 camping gitu ! mnda wajib tok bdk2 1st year . layan jaa . aku nya kem kat Bris . ni la kem yg paling style sepanjang aku g cmping seumur hidop aku sebab ni la 1st time aku g cmping . hhaaa . tipu jaa . camp ni sgt la best . tp 1st day tuu , aku cm rsa nk demam . yg aku xbole blah nya , kem komander aku asyik ja bwat lwk . aku da la xlarat nk bediri dah . ngan muka2 pucat tu la aku gelak gak . xtahan wehh .


ni group aku . 
cooking time !


bajet ja aku tuu ,
bukannya reti pn . hha .


like3 :)

hmm , ps pimpin siswa ni aku sja ja gedix2 join MUDBALL . besa la 1st year . xcited lbey . smua activity org bwat smua nk join . hha . mudball ni ala2 pemulihan tasek harapan . best gak . bnyak kwn2 yg join . senang ja mnda ni . cm uli2 tepung gitu . hha



great moment :)


tu la mudball yg telah siap utk dibaling
kt biawak2 tasek harapan . 
tipu jaa :P


hmm , ps mudball pa g ehh ? rsanya mpd kot . tapi mpd ni satu sidang . x abeh g . tapi setakat ni hat ni ja la aktivit yg aku join .



ni wktu sukad .
volley ball .
aku jadik manager lak .



kem xco .


bnyak gak la activity mpd ni . ada futsal , mini tot , sukad , kem xco . mcm2 gak lah . smpai x t'urus diri aku ni . hha . over lak .

hmm , dlm2 bnyak2 aktiviti sem 1 ni , mnda ni la yg dah ubah hidup aku . hha .
Jelajah Utara ! bebasikal dari sbrg prai ke nibong tebal .
dgn xcitednya aku ngan kwn2 aku join . 3o km tuu . 



ni sebelum kejadian .
LOL :D



tah bila plak aku bole tsenyum cmtu lagi .
xsbar nk tggu hari tuu .

malang xbebau , msa bebasikal tu , myb aku tlbey xcited . hhha . jatoh tegolek laa . adoi . satu check point pn xsmpai g . last2 balek umah cm tu jaa . hha . tapa , aku tabah jaa . rmai yg xtw pn sal kecederaan sbenar ni . lets keep it as secret yaa !



hang out besama mereka :D



during study week :)

dlm dok sebok2 ngan activity2 ni , xsdar da smpai final exam .
ouhh , aku nk tobat ahh ps ni . my priority is study laa . lets forget unnecessary thing ! azam baru ni . oh yeah ! ganbatte !



          


. askuwt biskut .










No comments:

Post a Comment