Tuesday, November 16, 2010

end of sem 1 :)

hmm , rsa cm da lma xmengadap blog ni . cewahh , walhal baru bpa hari enn . bukan pa , busy sket . hari ni last pper , CALCULUS wehh . tp mood smua org lbey pda nk balek . mlm tadi smua org sibok kemas brg . tadak spa pn yg study . gilo . aku da la bnyak g xstudy . so , aku pn ambek kptsn g blk kwn aku . study kt sna . sebab kalo aku dok kt blk , sti aku tejebak gak ngan gejala xstudy . hhaa  . diorg xpa laa . diorg da abeh study . since pper 102 ri tu .. aku da xstudy kt sendut . menyampah + kecewa + sebak + sentap = xmw g lbry .. hhaa .
jaoh2 aku jln g sna nk blaja kt sna , bla msok xm stu pa pn aku xbole jwb . saket hati gila . so , baek aku study kt blk jaa . at least , kalo aku xbole jwb , tadak la aku frust ngat . sebab kalo kt blk xfokus cm dlm lbry . so , aku da xikot diorg g lbry . aku tw diorg sunyi aku x ikot diorg , tp aku harap korg phm . hhaaa .


wehh , hari ni balek . balek umah . kt kulim . kedah . malaysia . yay ! da lma xbalek . dekat 2 mggu lbey kot rsanya . hha . aku ingat cuti ni nk maen ngan bdk kecik 2 org tuu . tapi lupa plak . kn da nk cuti skola . diorg mna dtg umah aku dah . ishh . snyi la umah aku ceni . nk maen ngan sapa . nnt dok umah sti kna siram pokok . pokok2 mama tuu , aku plek ahh , lepas aku siram sti layu . cehh , aku xminat la siram pokok . xpn balek umah ni kn nk rya , sti mama kata ,
" adek , bwat kek . nnt org my umah tadak pa nk mkn " 
wahaha . bosan ahh dok umah lma2 ni .. kn best kalo bole dok usm . i mean , dok sini .. xyah blaja . hhaa . hari2 tgk muvie , kluar mkn , maen bowling , wndow shopping . da mcm org tadak msa depan da aku ni .. lesen ! xabeh g . sti kna abehkan . adoii . malasnya !!
aku ingat ri ni nak balek lewat , xpn balek esok . tp esok kn raya haji . sti mama ngan ayah soh aku balek hari ni .. aku da bole byg , 
" mama , bole x nk balek esok ? bole la . bole la . la bole ...."
" xyah nk gatai , esok nk rya .. lembu kmbing sapa nk lapah nnt ? "
alaaa .. kna balek hari gak la mknanya .. hhaa . aku bukan pa , kwn2 aku smua balek lmbt . aku ja smngat balek hari ni. hha . pelik aku ni . org nk balek awal , aku sibok nk balek lmbt. ahh , suka hati laa .


oke , da nk cuti enn . mknanya , da xjmpa la baju biru aku tuu . last aku jmpa hari ahad hari tu . dia nga study ngan kwn2 dia .. ouhh , baju biru ! harap2 , hari ni jmpa dia lagi . utk kali terakhir , utk sem ni . hhaa . harap2 ada la keajaiban belaku . oh yeah ! . Aminn .. :)



. askuwt biskut .

No comments:

Post a Comment