Saturday, November 6, 2010

suka suki askuwt .

salam ,
hari ni da genap 4 bulan 3 hari aku blaja kt USM ni . xsgka I . rsa cm sekejap ja msa belalu enn . After mtrix hari tu aku da bwat keputusan utk smbung fizik lagi . So , memandangkan aku cinta engineering , aku pn ambek la kos physics engineering . mudah kan ? hhaa . Tp bila da dtg sini , smua ckp fizik tu susah . Tapi aku xcuak pn .  Sebab aku ni memang dari dulu kurang deria rasa . HHaa . Sekarang nga study week ni . Tapi kan da ari sabtu , mknanya lusa aku da nk final . Bole plak menjebakkan diri kt sini . Tapa , sekejap ja pn . Kecoh tol la korang .. Aku da hmpir 80% bca 101 ngan 102 TAPI baca ja laa . Tah phm ka x . Tapi aku pelik la ngan manusia kt sini . Napa diorang nk taw ja pa yg aku bwat . Kalo aku xstudy mula nk perli2 . Ewah2 korang , mentang2 korang taw aku baek suka suki korang ja enn nk ckp ngan aku cm tu .  Kadang2 geram la gak enn , tapi kalo yg tu yg bwat korang rsa bahagia , keep it on baby , oh yeah ! Ps ni aku sokong korang dr belakang . Aku kalo study , xbnyak ngat pkir sal mnda yg aku study tu , i mean .. kalo mnda tu da jadik cm tu .. aku trima ja la . maybe da qada dan qadar cm tu .. tapi kwn2 aku kt sini suka tnya kt aku , "wehh , asal mnda ni jadi ceni ha ?"
mcm nk mnx penampar bongsu ja dari aku . bukann la marah , tapi sbnrnya aku pn penah pkir gak .. tapi aku xtw , lagi maw tnya . hhaa . bole x mlm tadi , lagi 2 chapter ja pn .. ttba rsa malas .. memang la slalu pn malas , tp malas mlm tadi laen mcm . bak kata org kg aku baloq liat . so , aku pn tgk la movie . sat ja pn .. ps tu tidor teros .apa motif aku cita mnda ni ? cehh. hmm pagi ni , bukak2 mata teros on lappy . actually sepanjang study week ni , aku ,lleno ngan sakura clubbing kt library incek hamzah sendut .. tapi semalam utk menunjukkan rsa respect kt sahabat2 lleno dan sakura nya perayaan , deepavali .. library disytiharkan tutup . aku da xbole hidup dlm M06-8-29 ni .. aura tidor ngan movie kuat gila do dlm bilik ni . siyes xtipu wehh . bole bwat ratio g study kt blk ngan study kt incek sendut . 4:1 ratio chapter yg aku study . sekarang pn da nk kna gerak g sna . pejuangan belum slesai .. byee
mcm ni ja la hidup askuwt kt sini  .
                                        



ni la tempat aku , lleno , rainbow ngan sakura clubbing .
perpustakaan hamzah sendut 1 .
cantik enn .
oh yeah !




ni sakura comellest .
kuat study ni .




llenoism ngan rainbow.
jiran2 sbelah bilik aku .




barang2 askuwt .
bajet trok ahh dia tuu .


. askuwt biskut .




No comments:

Post a Comment