Saturday, November 13, 2010

la la la .

yeah , setelah lma aku tggu baru bole .. tengs lleno for kajian yg mendalam tuu . hha .
nk cita pa ni ? final exam ? hmm . kecewa gila wehh .. rsa cm nk flush jaa bku tebal tu dlm toilet . geramnnya , smua yg aku bca tu cm sia2 jaa . bukan bole jwb pn .. org laen bole plak nk besuka ria ngan aku ps exam ri tuu . memang salah timing laa enn . sori la yaa . hhaa . terEMO sket hari tuu . malu la plak bila ingat balek uhh . bwat prangai cm budak2 ja aku .. mcm la xpenah ambek exam . tapi at least now , aku da tw .. cena rsanya frust tuu . slalu dok mengaku tadak prasaan . cehh . tp utk 3rd pper aku da rsa oke sket walo pn susah gak pper tuu . da tebiasa ngan pper susah enn .. hhaa . aku just takot kna repeat jaa . sedih uhh .
semalam , after xm g mkn ngan kgkwn . mlm tadi , ttba mama kata ,
"adek , mama kt msjid usm ni"
waa , best gilaa . mama nk my laa . mama my ngan along. lma gila xbalek uma . utk org yg uma dekat cm aku , bru 2 mggu xbalek da rsa cm setaun uhh .. g la kuar sat mlm tadi . mkn2 .. jln2 .. best ! ttba msa mkn tu ada plak makhluk yg dengki tgk aku bhgia . geram aku ngan makhluk ni . ahh , malas nk cta sal dia . tp apa yg dia bwat kt aku tuu , rsa cm tikam ja dia ngan garfu . huh ! aku pn jahat sket , bila pkir2 balek apa yg aku bwat balek kt dia tuu . tapi , fair la enn . dia da slalu buli aku uhh .
hmm , hari ni rilex ja enn . nikmat gila do tido . slalu kna bgn awal sebab bnyak g yg xbca , tapi hari ni pper BI ! hhaa .. bajet hebat ja enn aku . petang ni after xm , sakura ajak g QB plak . tgk cita sal kwn dia . alien mnda tah .. layan ja laa . da rndu sgt la tu ngan kwn2 dia .
hmm . xsabar plak nak balek . nk maen ngan budak 2org tuu . oh yeah !

. askuwt biskut .

No comments:

Post a Comment