Friday, November 19, 2010

selamat hari raya aidil adha :)

oke , aku da stat cuti . last pper ri tu calculus . gilo . soalan tah pa2 jaa . plus , aku memg xbsedia pn nk jwb pper tuu . and aku rsa , aku jmpa lagi la incek calculus sem depan . naluri aku ni .. memang aku xbole bwat pn . xpenah aku rsa aku jwb xm smpai tahap xtw nk tuleh paa . susah2 kt mtrik dlu , bole gak aku fill in da blank . hha . hat ni .. huh , NO COMMENT . jiran aku siap ckp g , sem depan kita repeat rmai2 . so , aku da decide , balek cuti nk study balek la clculus . hmm , ala2 psediaan utk repeat laa . style ak ? pdn muka aku . bnyak ngat maen . aku tobat dah la . sem depan xmw dah jadik ceni . waa . nasi da jadi bubur . kalo bubur mcd tapa gak . ni tah bubur pn tah pa2 jaa . ahh , malas pikiaq !
after xm ari tu , mama , ayah ngan along my la ambek aku . before balek tu , g snggah mkn dlu . aku xmkn dari pagi kot . last mkn kol 9 lbey cm tuu . lapar trok la aku pn .. 




brg2 yg aku bwk balek ,
seb baek lleno tlg bwk trun .
hhaa , tengs ya !


pagi2 raya , aku n family kluar awal . before balek kg , solat raya dlu kt msjid dekat ngan umah aku . msa mula2 kluar umah tu aku da rsa xsedap perot . tp , tapa kot . aku rsa laa . hhaa . skali masok ja masjid , perot aku da saket sgt . aku pn dgn bekain telekung nya masok la toilet . mna bwak tdung pn . cehh . betapa la aku dlm toilet tu sorg2 . conclusionnya , aku xsolat rya pn laa . dengar ja dari dlm toilet tu org takbir rya . sebak la plak . da mcm perantauan plak aku . hhaa . after solat rya , balek la kg aku yg xbpa jaoh tu . cehh , mula2 mak2 sedara aku ajak mkn , aku xmw . aku saket prot laa . hormat la sket . hhaa . tp kalo da dsar prot tong tuu .. mkn tetap mkn . bila aku tgk meja mkn tu da tadak org , aku pn bwk la geng . ajak mkn . hhaa . hilang saket prot aku . mcm2 aku mkn . nma pn raya enn .. bila da rya jmpa la adek bradek yg da lma xjmpa .. haa .





umah mgsa banjir , jitra .
hhaa .
umah pk chaq :)



geng aku ni . 
hhaa .



sama x ?
hhaa , tudung sma plak .
aku kn idola diorg . haha



ni che ngah ,
:P



mama ngan ayah ,
sama x muka aku ngan mama ?
:)


dlm aku dok happy2 ni , aku kecewa ngan someone ni . tapi , tapa laa . biar la dia . aku xpenting pn . 
byeeeee .


. askuwt biskut .


2 comments: