Saturday, November 13, 2010

keep on smiling !

english test .
tajuk post ni sempena soalan bi tadi . hmm . soalan bi tadi oke laa . tp yg xbole blah tuu , aku ngan lleno da la lmbt masok dewan .. wktu tgk no meja aku tlg tgk lleno nya skali . bila masok ja dlm dewan tu , tah napa aku asyik ingat no meja lleno . aku pn ngan muka bgga jln la cari no meja tuu . skali lleno tarik kerusi . yoshi ? napa dy duduk tmpt aku ? laa . btol la tu tmpt dia . ishh . aku da cuak . mna tmpt aku . dr blkg aku kira , 106 , 105 , 104 , 103 ... 102 ? napa ada org ? huh ? mna tmpt aku ? xkn kna dok besila kot ? bole x , smua org da sedia nk jwb xm aku dok tepinga-pinga kt situ . aku pn lari la kluar , nk tgk balek la enn no meja aku . btol dh ni .. ttba ada abg ni tnya . aku pn crita la kt dia .. and dia pn pegi la kt org tuu . org tu slh dewan xm laa . minat aku pn agak2 ahh . hhha . adoyai , cuak aku tadi . 


wayang .
after exam tadi tros la solat kt msjid and tggu bs . nk g QB . tgk wyg . b4 that sggah mkn jap . pegi 4 org jaa . aku , kura , lleno ngan apis . b4 tgk wyg g la mkn dlu . slh sorg dr kmi ni cdg mkn kt Nando's . <identiti dirahsiakan> . msa tu nga lapaq trok . ikot ja la enn . msa nk ambek order tuu , lawak uhh . smua xtw nk mkn apa . sebabnya smua xpenah mkn kt situ . aku ni org kg .. mna la penah mkn mnda2 ceni . hhaa . seb baek abg tu memahami . ada pngalaman la tuu . hhaa . aku pn order laa satu jenis mknn ni . then abg tu tnya , nk yg mcm mna , lime , xtra hot or mild ? kura ckp , xtra hot . apis , mild . n abg tu pndg aku . padia ni ? pa yg hot , mile laa . bg ayam besa da laa . ishh . hmm , aku pn ngan muka yakinnya , 
" yaa , xtra hot ! " 
skali bila da smpai mknn tu .. bapak pedas wehh ! ni ka xtra hot ! hhaaa . aku ingat ayam tu depa bwat panas2 . cehh , kampungannya aku ! then , bole x air mineral harga dia RM3.50 . melampau gilaa . aku pnya la nk save budget . cehh , da la botol cm air cap badak ! 






air cap badak .
RM3.50 .
cehh .


da abeh mkn n solat smua masok la wayang . cita SKYLINE . best wehh . xtw la nk cita cena enn . tp 1st time kot aku tgk wyg tejerit2 cm tu . memg silap besar la brother2 yg dok sbelah ktaorg tuu . hhaa . cita ni sal makhluk asing yg serang LA . memang menarik laa . bnyak gak la part lawak yg aku , kura ngan lleno gelak gila2 .. tapi org2 laen besa jaa . cehh , xmenghayati btol . word baru utk hari ni . aram-aram n bajingan . take note ya ! gila gelong uhh subtitle dia . 





tadi beli chocolate indulgence .
lama sgt smpan dlm beg smpai jadi ceni .
sedih !
tp mkn gak enn .
perot tong laa katakan !



reunion .
tadi after teman kura naek restu , aku ngat nk landing la atas katil . skali classmate kt mtrik call . diorg dri usm kejut . diorg ckp , diorg kt kafe saujana . diorg soh g sna . aku baru ja trun dari sna . tp bukan slalu jmpa enn . aku pn naek la balek saujana ngan lleno . borak sakan laa . kn da lma xjmpa . best ! tu baru 5 org . kalo cukop satu praktikum bole pecah kafe tuu . hhaa .




ni tadi jumpa diorg kt kafe restu .
:D


hmm , hari ni memang best laa . full of happiness . cewahh ! oh yeah ! esok study la balek . time for calculus !


. askuwt biskut .


2 comments:

  1. aku rindu hampa suma!!!! weh.. rindu maziz!!! hansem dya skunk whahaha

    ReplyDelete