Monday, November 8, 2010

titas . titas . titas

esok paper 1st aku utk final exam kt sini , titas . seharian aku ngadap buku titas sebab sepanjang satu sem ni , aku xpenah pn belek buku tuu . buku pn photostat ja dari kwn . kelas pn slalu ponteng . jahat enn .presentation pn aku bca slide jaa . hhaa . tadi enn kt library aku nga kusyuk bca titas , ttba dunia aku rsa gelap . aku xnmpak pa2 pn . aku da cuak , knapa xnmpak ni . gelap ! aku ada bwat salah pa2 ka smpai xnmpak ceni ? cena ni , esok da stat exam . mata aku da berair tahan nangis . ttba ..
"aku ngantok la !" sakura ttba jerit .
cehh , terkejot aku .. tetido rupanya . adoyai , dugaan btol la bca titas ni . nak2 plak baru pas mkn kfc . kenyang tahap wehh . da kenyang mula la ngantok enn . cm xbesa plak korang ni . paling lma dpt betahan setengah jam jaa . ps tu mula la nk bezikir sorang2 . hhhaa . hrp2 apa yg diorg spot tu masok laa . aku bru tw tadi yg smua soalan esei , oke ? ingat subjektif uhh . hmm .. apa la aku nk goreng esok . harap2 , esok bole jwb .
oke la , harap titas xkecewakan aku ngan kwn2 .. wish me luck ya ! oh yeah !
                


                                               . askuwt biskut .

No comments:

Post a Comment