Wednesday, April 27, 2011

LAST PAPER

ini semalam pnya cerita , semalam balek da lewat . so , malas nk update .
semalam last paper core utk smua bdk2 physics except for geofizik .
so , after 103 aku pun kluar la ngan coursemate . sbnrnya risau gak fikir pasal 103 sebabnya aku cm xbapa bole bwat la . yg amat dikesali , soalan2 tu byak yg dia ambek dlm assignment yg dia bg and aku xsentuh lnsg assignment tu . arghhh !
hmm , ahh . ttup cerita pasal 103 . 





after 103 , solat dlu before kluar kat msjid usm smbil tggu kereta sewa smpai . then , kami mkn dekat kedai melayu dekat ngan queensbay . perghh , mantap ahh dia masak . laici dia gila style . rasa mcm minum air sejuk letak laici . kwn aku yg order daging masak merah , dpt ayam goreng kunyit . tebaek ahh kedai tuu . servis dia pun memang "cepat gila" .
oke , cukup pasal mkn . 


indah kabar dari rupa .


then , solat mgrb dlu . pastu beli tiket wayang . mula2 nk tgk Justin Bieber . ttba rsa takmaw tgk plak . nk tgk limitless kwn aku yg sorang ni da tgk . last2 decide nk tgk scream4 . tapi , msa beli nk beli tiket tuu , ttba kak yg jaga kaunter tket tu ckp , cita the roomate lagi best . so , beli la cita tuu . wayang pukul 9.50 . cita tu not bad laa . kwn aku yg dua org ni jerit ja memanjang . aku ? ada gak la part jg tejerit . tekejut kot .


roomate yg physco ,
ahh , takut2 .


actually before tgk wayang maen2 dlu . aku cm besa la . takda mnda lain aku maen .


        
dance game                                     

   
racing car
                                                                                                       


after wayang , kwn2 aku nak karaoke plak . ikut ja la kan . nnt takmaw ikut depa lempaq aku kt jln free ja . aku kan org kg , mna penah pegi karok2 ni . so mlm tadi 1st time aku masuk tmpat mcm tuu . dan , aku ada la gak mendendangkan 2 3 lagu utk baju biru . ehh2 dak2 , utk diri sniri . mula2 rasa cm malu , tapi ttba roh taylor swift masuk dlm diri aku , aku mula xsedar diri . smpai part org pun aku tibai nyanyi gak . maaf3 .


masa nyanyi tu bajet sket ,
konon2 aku taylor swift.


pastu , balek dari karok penat gila . mcm nk tecabut kaki aku . pa2 pun , aku enjoy la semalam . 

to :
jiran sebelah ,
adik restu ,
abg driver dan
abg sasa ,

tengs utk mlm tadi . hmpa memang best :D

2 comments:

  1. weh citer the rumate tu citer hantu ka ??
    sama la ngn aku weh... aku org kg gak.. mai u ni la 1st time masuk karok weh.. haha

    ReplyDelete
  2. tak , roomate tu cita bunuh2 . roomate tu physco sket . hha . bala2

    ReplyDelete