Friday, July 22, 2011

SENANGNYA MAIN2 PERASAAN ORG , KAN ?

apa perasaan hmpa bila ada org main2 kan hati dan perasaan hmpa ? sakit tak hati ? dia bg kita harapan , pastu bila kita da tegilakan dia mcm org gila , siang mlm ingat dia sorang ja pastu dia tggalkan hmpa . pastu kita sorg2 ja yg merana .

da bnyk kali depa mainkan hati aku . apa ingat hati aku ni mainan ka nak main2 ? bukan sorang , da bnyk org bwat mcm ni kat aku . bina taman bunga dlm hati aku , pastu senang2 tuka jadi taman mainan plak . tolong la rasa tggungjwb sket . please !
ni la org2 yg aku nk depa betanggungjwb atas perasaan aku .

1st person goes to :


Lee Dong Wook .

kah3 . dia la 1st hero korea yg bwat aku jatuh hati . masa tu aku muda lagi . zmn tu smua tegilakan cita My Girl . aku pun tepesona dgn cptaan Tuhan yg sorang ni .

My Girl :)

2nd person goes to :


Kim Hyun Joong

mula tejebak ngan dia lepas layan cita Playful Kiss . masa dia belakon Boys Over Flower aku xminat pun kt dia sebab aku xtgk pun cita tuu . haha . tapi tu smua dulu . skrg ni , aku dah tak minat dia . besa laa , smua tu temporary feeling .

Playful Kiss :D

3rd person goes to :


ni sapa xknal .. hmm 
malas nk ckp apa .
sebab pndangan ni laa , aku xtentu arah .
Rain <Bi>

skrg ni , tp2 mlm aku dating ngan dia . haha . aku ngah layan cita yg dia belakon , Fugitive Plan B . hmm , aku suka character dia dlm ni . dia gila2 sket . pdahal nk ckp dia comel gila . apa2 pun , apa yg nk aku cnclude kan kt sini , Rain memang bebakat besar . <takyah ckp pun smua org taw , diam ahh> tapi i luv to see him acting compared to singing sebab suara dia mcm besar ja bila nyanyi <da nama pun dia lelaki , tak kan suara halus kot ?>

Fugitive Plan B ;))


kes ni yg aku malas nk layan cita Korea ni . bila tp2 mlm before tido asyik nak ngadap Korea , mlm tu mula ahh mmpi hero2 Korea bole ckp Melayu ngan aku . tapi aku selalu fikir , mnda ni normal ehh ? tah2 aku sorang ja yg abnormal , cacat sorang2 bila teringat wajah2 indah ciptaan Tuhan ni . style aku , bila dah minat kt sorang hero , abeh layan cita yg dia belakon tuu , mula ahh gelabah sorg2 search cita apa plak yg dia belakon . pastu , bila tgk cita yg baru , mula ahh minat hero lain plak . org ceni maw bagi penampaq ja sedaih bagi sedaq sket . keke

p/s : smua yg di atas , takda kena mengena ngan yg hidup atau mati . satg tak pasal2 aku masuk dlm allkpop news tuduh dorang tak betanggungjawb segala bagai , keke :D




 

3 comments:

  1. hak3..aku dah agak daa hg mesti sangk0t gak..kan aku da ckp dlu..suh tgk..hik3..tp mslh nye,asl hg sangk0t ngn yg aku nye ni?aku ngan bi da lme t0gether..since aku standard6 k0t..huk3 :p

    ReplyDelete
  2. hafiz : mana ada . tu smua ori taw , keke
    tasya : dulu dia nak kt aku tapi aku yg takmaw kt dia . tapi skrg aku da ready . haha

    ReplyDelete