Wednesday, October 5, 2011

SERBA SERBI BARU

Sem baru , bilik baru , rumate baru , matapelajaran baru , smua la baru . Excited plak kan . Mcm dah lambat jaa nk tulis smua ni , tapi ada aku kisah ? Rasa2 mcm nk dekat sebulan mula sem baru . Sem ni busy yg amat , kalo tak busy pun saja bwat2 busy . Baru la nmpak mcm 2nd year , gilo .


Sem baru ni aku dah tak join majlis penguni desasiwa tekun . amboihh , nama penuh plak kan . Aku tak join sebab dorang tak bg aku jadi ydp . So , aku frust then terus decide taknak join and akan mencuba nasib dlm majlis perwakilan pelajar plak . kah3 . Taklah . Aku tak join sebab sem ni busy dari sem2 lepas , plus aku nk masuk mnda lain . Bukan apa , kalo join mpd , terikat la aku dgnnya selama 1 sidang . So , pluang utk aku join mnda2 lain tipis , tipis ehh bukannya takleh join langsung .


So , sem baru ni , aku KEMBALI join Kelab Rekreasi Unisains and aku bejanji akan menjadi ahli yg aktif dgn melibatkan diri dlm smua event yg dorang bwat . hahaha .Sebab sidang lepas aku dah join tapi takleh nk ikut event yg dia bwat sebab clash ngan mpd . Sebab tu la org ckp , org tamak selalu rugi .


MISI utk sem baru ni :
1. nk bwat yg terbaik dlm smua mnda . will try my best and never give up sebelum try dulu
2. achieve good results in my exam , keep trying 
3. nk cari ramai2 kawan
4. nk ambil lesen :))


5 . nk beli fon baru 
6. nk beli laptop baru
7. nak shopping smpai penuh satu almari
8. nak beli camera berkuasa tggi ?
9 . bla bla bla 


p/s : part 5 , 6 , 7 and seterusnya tu merapu sudah .
8. 

2 comments: