Friday, August 19, 2011

BILA KENA MARAH ..

Bila rasa marah yg teramat sgt , apa korang bwat ehh ? 
Aku sedih ngan diri aku ni , bila aku marah yg teramat sgt , 
aku just boleh nangis jaa . 
Nk lawan balik pun aku tak mampu .
Da mcm kena tindas plak kan ?
Hmm ..

lepas kena marah ..


seminit lepas tuu ..



9 comments:

  1. Dah memang semulajadi perempuan macam tu nak buat macam mana? Menangis saja la jawabnya hehe!

    ReplyDelete
  2. Nak tgk empunya blog..umm..pompuan.
    itulah keindahan wanita, punyai hati yang lembut..salah satu kurniaan Allah.
    Kalau anda wanita, pasti akan menangis bila dimarahi..

    ReplyDelete
  3. hati sensitif tuh sbb jadi mcm tuh. sama lah. kdg2 try nk jadi kuat! tapi entah xboleh. bila org marah auto jd gitu. bkn xlwn dah lwn.serius benci bila jd mcm tuh.btw,nice entry!

    ReplyDelete
  4. gurls=crying

    crying=gurls

    xleh watpe dah..hihi

    ReplyDelete
  5. hang selalu marah aku. sobsobsob

    btw, jemput join segmen mr right ye(:
    http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/segmen-kibarkan-jalur-gemilang-di-blog.html

    ReplyDelete
  6. hmm , betol la tuu , perempuan memg xleh lari dari nangis . tapi , smetimes , nk gak jadi kuat :)

    ReplyDelete
  7. apis , hmm . da naseb badan . haha

    ReplyDelete