Monday, February 28, 2011

DONE !

finally , smua projek utk portfolio sukan n rekreasi done . dari futsal piala penggawa ke mini tmsya olahraga then ke sukan antara desa and the final projek yg baru selesai semalam , temasya olahraga tahunan . bnyk pngalaman yg aku dpt , yg best , yg bwat aku semak perot , yg bwat aku rsa knon2 nya aku busy pdahal tak pun , yg bwat aku rsa nk lempang muka sekali gus cucuk perut guna garfu org2 yg tak nak bg kejasama ngan aku dan akhir skali , bwat aku rsa  diri ini begitu beharga . kat sini , sja la aku nk share sket apa yg aku rsa .


bila kita join aktiviti2 ceni , kita secara xsengaja nya dpt kwn2 baru dgn cepat skali walo pun pda mulanya kita penah tgk muka dorang , just xpenah betegur sapa .


dan , bila kita da ada bnyak kenalan , kita da bole menilai org tu dgn tepat . mksudnya kt sini , takda la kita tesalah nilai org .
cthnya , kita nmpak ada si A ni , muka dia sekali pndg memang kita rsa cm nk lempang ja . kita senyum pn dia bwat xtw ja . so , dgn pntas dan efisyennya kita akan terus cop dia belagak . kes2 ceni la org panggil , "dont judge a book by its cover"
aku slalu tesalah nilai org . nilai org sekali pndg ja . last2 , org yg aku cop muka belagak , muka cari gaduh , dan yg seangkatan dgnnya tu la yg jadi org2 yg rapat dlm hidup aku . 
conclusionnya : jgn cepat nilai org . xknal maka xcinta :)


bila kita join aktiviti2 ceni , dpt la info sket2 cara2 nk bwat keja . mksudnya , kita tw la nk deal ngan org segala bagai . so , nnt andai kata satu hri nnt kita kna uruskan mnda2 ceni takda la cuak sgt sebab da tw enn .


lagi , kita bole pegi jln2 . mcm wktu sukad hari tu , ada game yg maen kt kmpus kjruteraan ngan kmpus kshihatan . so , free ja bole pegi jln2 . hhee . pegi rmai2 plak tu ngan kgkwn . 


sem depan , nk join mnda lain plak lah . nk join aktiviti yg x terikat msa yg pnjg . takda la aku tekejar kejar enn .tapi , msa depan kita , mna bole rmal . mna tw , tgk2 aku org 1st yg join mnda ni gak .




futsal piala penggawa


mini tmsya olahraga tahunan .



sukad .


temasya olahraga tahunan :)

<AYA>









No comments:

Post a Comment