Saturday, February 19, 2011

LEMAS .

hmm , aku xtw la apa yg aku rsa sekarang . tapi satu prasaan yg negative . jahat x ? rsa cm nk belasah org pun ada . tapi xtw plak nk belasah sapa . agak2 , ada x yg nk volunteer nk aku belasah ? gilo enn . tah laa . aku da mcm takda arah tuju plak . pdahal , kalo nk diikutkan keja aku gila betimbun ahh . kalo nk compare keja aku yg betimbun tuu , silap2 org bole tak nmpak aku sebab tetimbun ngan keja2 yg betimbun tuu . merepek apa ni ? tah .
keja aku betimbun sebab apa ? sebab aku tangguh . aku tangguh sebab apa ? sebab aku malas . aku malas sebab apa ? sebab aku bnyk buat keja lain . sebab apa aku buat keja lain pdahal keja study bnyak betimbun ? sebab bila da betimbun , aku xlarat nk bwat . sebab apa aku xlarat nk bwat ? sebab dia da betimbun . sebab apa dia betimbun , sebab aku xbwat2 smpai sekarang . sekarang bwat apa ? nga merepek kt blog . ahhhh !
kalo ikutkan hati , nk ja aku letak katil aku tu kt luar bilik . asyik2 nk tido jaa . satu lagi aku rsa mcm nk buang ja laptop ni ikut tgkap . asyik2 nk layan movie . 
ps tu , keja betimbun2 . rsa cm nk mndi bunga plak . bagi besemangat sket nk study . kalo kes aku ni , bg mndi bunga api ja . baru cepat sket sedar .


moral of da story : jgn tangguh keja sebab nnt lemas tetimbun . sekian .


<AYA>

No comments:

Post a Comment