Friday, January 14, 2011

day by day

minggu ni aku rsa cm mencabar la . 
mencabar kesabaran , kekuatan , nafsu makan , smua la .
tapi aku lepak jaa . takda la mencabar sgt sbnrnya .
hmm , pa yg mencabar ngat ?
kelas , yg tu memang wajib doe .
kalo kna kelas yg balek lmbt tu memang penat laa .
ada la satu hari tu , 2 jam blaja wave .
lecturer subject ni smngt sket , ehh , smngat banyak !
kalo bole xmw berenti ckp .
aku da la xbpa nk dpt apa yg dia nk terang tuu .
layan ...
balek klas , siap2 turun padang , padang kawad jaa .
kalo naseb baek , main kt court .
court tu kna tempah dlu .
mna bole redah suka hati jaa .
maen mnda ni penat laa .
kalo lelaki , memang la da biasa , tp pmpuan bru nak bejinak2 .
mlm , turun court gak . tapi bukan court futsal , court senamrobik .
hhaa , aku ? senamrobik ?
relax2 , chill smua . aku manager jaa .
edit2 , potong2 , smbung2 lagu . aku la tu yg bwat .
diorang memang sporting laa .
mencabar x hari2 aku ?
mencabar enn ?
hhaaa
 

No comments:

Post a Comment