Sunday, January 9, 2011

HATI , jgn brubah ya !

knapa ya ? dlm hati ni , ada satu prasaan , yg pasti bukan prasaan yg best . cm xsedap hati jaa . hope , everything will be fine .
sem 2 ni btol2 mencabar aku . club yg aku join ni bg aku btol2 bnyak keja . 
tp memang aku yg gatai nk volunteer nk join club ni kan . 
tanggung la sniri . tapi aku penat . aku rsa penat , menyampah , saket hati bila org xnak bg kerjasama kt aku . cm nk sepak ja org tu jaoh2 . 
bila dia nk mnx tolong , ingat plak dia no fon aku , nk msg aku .
 tapi bila aku nk mnx tlg dia , aku msg pn xrply . 
bukannya berat pn mnda yg aku mnx tlg tu . bwat terok plak . 
aku baru balek sini 2 minggu . tapi da mcm2 kna bwat . 
aku da la bwat azam baru , nk blaja rajin2 . tp aku xsempat langsung nk study . cehh . 
aku takot . lecturer awal2 lagi da tnjuk graf , graf bapa bnyak org fail .
 pointer sem lepas da la trok , kalo sem ni trok , memang aku patut balek kg bwat bendang ja laa . aku bukan xmw study , nak la .
 tapi takda masa . tipu ! ada masa bwat mnda laen . 
ceni , bila mood study aku dtg , ada ja mnda laen yg nk kna siap segera .
aku btol2 takot ni .
kdg2 bila pkir2 balek , rsa cm nk tukar kos pn ada .
sedih tw , bila kita da study penat2 , kluar soalan xley jwb .
ps tu bila kluar result , kita yg paling trok . 
baek xyah blaja ceni .
tapi , education tu kn penting . 
xyah ckp , smua org da tw .

duhai hati ,
jgn la brubah . stia pada yg satu .
setia ja kt incek fizik tu .
mula2 memang dia degil sket , keras kepala .
smpai ko pn xphm apa yg dia nak .
tp , lma2 kalo ko bwat baek ngan dia , slalu borak2 ngan dia , 
sti dia bole ngam nya ngan ko .
sabar la .
bukan senang kita nk bejaya .
jgn pkir mnda yg lepas dah .
let bygones , be bygones .
:D


hatiku hanya padamu ,
incek fizik .


No comments:

Post a Comment