Wednesday, January 26, 2011

KEGILAAN

sejak dua menjak tiga menjak ni , jadual hidup aku da brubah . memang la xbnyak , tp still brubah laa . sukad kn baru abeh , so xda la busy sgt . coyy , mcm la aku pngarah sukad nk ckp aku busy cm nk mati sgt tuu . aku ni sapa jaa . hha . bila da tp2 hari trun training futsal , rsa cm best plak . bdn da rsa ringan .
motif : nk ckp yg berat da trun .
bila da abeh sukad , takda la tp2 ptg trun .ttba rsa cm takda life plak kalo ptg2 teperuk dlm bilik . tgk org laen cm aktif gila . ptg2 kluar bilik . pdhal org tu bukannya trun main pon . tah2 , dia kluar angkat baju kt jemuran kaa . xkesah la . tapi amatlah bosan utk aku teperuk dlm M06 ni . seriously , walo pn aku x pro dlm apa2 sukan , tapi smngt kesukanan aku tggi tw . pantang ja dgr org bwat aktiviti luar , mula la aku nk nyibukkan diri nk join . ps tu aku mula la nk mencelakakan diri sndiri . LOL .  ps ni aku nk ikut rumate aku main squash laa . dia kn da ada raket baru . bole la aku kidnap raket lama dia . ps tu mesti dia ckp ceni kt aku 
"bayar laa" da bole hafal da dialog dia . hhaa . main squash pn cm best gak . aku penah gak la try2 main 2 , 3 kali . rsa cm style pn ada


so , bole la aku kluar ptg2 . sebabnya , lagi satu , kalo aku teperuk dlm bilik , aku mula la nk bemalas-malas atas katil . ps tu makan . makan . dan makan . dan makan . coyy , kata nak kurus . kalo ceni , memang takda chance la nk kurus . ps tu bila tgk org yg kurus , mula la nk jealous sorg2 . memang nafsu makan aku kuat uhh sekarang ni 


pas tu aku suka membazir skrg . bli mknan , x abeh ja , bagi kt cik tong . mentang2 duet baru masuk , suka hati ja membazir . nnt da hujung sem baru la kebulur , bwat muka kesian kt tgga jejantas tuu . ps tu , ada hati nk bli VIVAS . pdahal , w705 tu elok ja lagi . pergh , VIVAS sgt style . camera dia HD wehh . ouhh !





kegilaan no 1



kegilaan no 2



kegilaan SETIAP masa .



No comments:

Post a Comment