Monday, January 3, 2011

sedia .. MULA !

nak mula dari mna ? hmm , ni la masalah aku . aku semangat pnya la bekobar kobar . tapi bila aku da ready , aku xtw plak nk mula dari mna . ps tu aku mula la rsa down gila . ps tu mula ahh nk bwat keja2 xbefaedah . cena ni .. susah btol la nk teruskan hidup ni . ishh . actually , i need someone yg bole guide aku . tnjuk ajar aku . tp xjmpa lagi sapa . at least , bole la rujuk org tu kalo aku xbole nk bwat keputusan sniri . btol la ckp pak cik aku , bukan senang kalo kita nk bejaya . besusah susah dahulu , besenang senang kemudian . serabot ahh ceni .


hmm , dah ahh , ckp bnyak pn tadak gunanya kalo tadak usaha enn . ni lagi satu , mnda yg slalu bwat aku bengang .aku ada la knal ngan sorang ni . baru ja knal . ehh , tadak la baru sgt . tapi aku xpenah lagi la jmpa spesis ceni . kalo mula2 bole la aku thn ngan prangai dia , tp bila da lma2 mula la rsa cm nk lempang ja muka dia . dia suka masok bakul , ps tu angkat sniri . aku bukan la jeles pn ngan dia . eleh , setakat angkat bakul sniri , aku pn bole . aku bukannya berat sgt pn nk suroh org tolong angkatkan bakul aku . kalo bwat smua mnda , smua dia ja yg hebat . helo , xyah la nk bajet sgt . org laen ada lagi hebat , tadak la riak cm tu pn . ps tu dia ja yg baek . aku tw aku kasar pn . tapi , aku xpenah lagi la blasah org . reti lagi la aku nk hormat org tua . so , xyah la nk cari salah aku .tgk , sal dia ni , free ja aku dok bwat dosa kering kt sini . saketnya hati . xsuka la bila ada prasaan ceni . rsa hati cm xs'suci slalu . cewahh .


dah ahh , mlas nk cerita pnjg2 . bukannya dia sedar pn aku saket hati ngan dia sebab cena la dia nk bca smua mnda ni enn . 
ouhh , hati . bwak2 betenang la . sabar2 .




. askuwt biskut .





No comments:

Post a Comment