Wednesday, January 12, 2011

kusut

kusut ahh . kusut masai ahh .
ishh , aku dlm bapa hari ni rsa cm kusut jaa . inside n outside . 
rimas pn ada bila rsa ceni . aku baru ingat nk pegi jln2 kt kmpus kejuruteraan . 
hmm , tw dah . sti ada mnda yg halang . benci ahh ceni . 
nk bwat aktiviti hari yg sma gak ,
ps tu ckp plak wajib , coyy ! kalo ikot hati , memang x la , aku nk g mnda tu .
yg sudah , sudah laa . sebok ahh . xyah la nk ungkit2 .
 bole x bagi aku rsa aman damai sket ?
aku da la nga kusut ngan mnda2 laen .
 tmbh plak ngan aktiviti padia tah ?
tapi nasib aku sti xbaek . 
kalo mnda tu wajib , aku pegi , tapi ada org laen yg xpegi , sti takda apa2 tndakan . tp bila aku yg xpegi , dan2 la nk ambek tindakan tegas . 
what the ... !!
tgh aku kusut ngan mnda ni , akak bakul suka ja tmbah kekusutan aku .
hebat2 , dari jauh pn still bole bwat aku kusut , akak bakul . syabas bete !
nasib baek la sejak kebelakangan ni aku ada aktiviti baru .
even penat , tapi sgt enjoy , oke !
even xreti sgt , bole la release kekusutan ni .
tiap2 hari aku maen .
best .
maen ni bukan sja2 tw .
ni maen , utk lawan .
cm xcya pn ada .
yg best , smua smngat ja training .
balek klas lmbat mcm mna pn , diorang still turun training .
dah ahh , mls nk bising2 . 




:)


kusut !!

No comments:

Post a Comment