Thursday, March 24, 2011

Arigato sensei .

ini malam ,
mesyuarat pelantikan ajk persatuan sains fizik utk sidang depan .
aku stay kt tekun ja smbil hirup udara segar . cena nk pegi 
dengan electronic tunggang tebalik lagi ni .
ceyy , mcm study sgt la kalo stay dlm bilik .

ini minggu ,
yeah , aku balik umah wehh . da lama gila xbalek .
tah apa la ada kt kulim tuu . silap2 ada monorel segala bagai .
tapi aku balek sabtu , pg ada charity .
walopon mggu ni ngan mggu depan bnyak gila keja yg kena siapkan ,
ahh , aku xkira , aku nk balek gak .
nk tgk x keja aku yg bnyak tuu ..

check check check it out ..
25/3 - quiz electronic
29/3 -test optics
30/3 - tutorial electronic + lab report + quiz modern physics
31/3 - test electronic
before 1 april - submit assgnment optics

sekian ,

p/s : di sini saya ingin mengambil peluang utk mengucapkan bnyak2 terima kasih pda smua lecturer sebab bg quiz , test and tutorial betubi-tubi . saya sedar , ini adalah demi masa depan saya dan rakan2 ..


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,
sgt teharu .

<BDK OBESITI>




No comments:

Post a Comment