Monday, March 7, 2011

NAK BALEK .

Hari ni ada org tuu x abeh2 nk bg aku saket hati . kalo ikutkan hati nk ja aku anta dia balek tmpat asal dia . geram2 . lantak hg la wehh . besaq2 da , pkiaq la sniri la ..
<penggunaan bhsa utara tu menunjukkan aku betul2 geram , sekian>
Ptg tadi baru ngat nk study modern physics due to test hari rabu nihh . skali ada org bwat tekejut tegempar kna key in mycsd before 10/3 . aku pn tepaksa la korbankan msa stdy tuu utk selesaikan mnda tuu . tgk , cena xlingkup study aku . asal nk study ja ada ja mnda lain yg nk nyebok . haish . skali pegi , akak tu ckp , mna ada . due date dia lmbt lagi ja . rsa cm nk bakor ja org yg sebar kabar baik , ehh kabar angin tuu . saba anis , saba .
balek dari key in , ttba rsa cm ngantuk plak , tgk rumate tido atas lntai cm best jaa . 
aku pn cuba2 la landing atas katil aku . just nk rsa , empuk ka x , sumpah tada niat lain . memang empuk ahh , dekat sejam lebey aku tetido . so hypothesis accepted la . gilo . cena xlingkup study .
Mlm ni aku cm emo sket . ttba rsa nk balek . nak lari balek umah . tp hujan , so , niat tebatal .  ouhh , bnyak lagi nk study modern ni . 
Sekian sja utk kali ni . Jmpa lagi di episod akan dtg . Bye .


<AYA>

No comments:

Post a Comment