Sunday, March 6, 2011

SUNDAY .

hari ni Ahad . kan best kalo weekend ceni bole rehat2 smbil makan kopok durian , goyang2 kaki , angin plak sepoi2 bhsa mndarin . uwaa , memang nikmat la kalo ceni . hakikatnya x . weekend pn busy . mcm2 mnda nk kna siapkan . tu xmsuk lagi ngan aktiviti u yg aku gatai nk join . da bpa mggu aku xbalek . hmm , bukan xmw balek , tp rumah aku jauh laa . ps tu tp2 mggu ada aktiviti u yg membantut kan niat aku nk balek .
naseb baek mama , ayah ngan angah sudi bwat lawatan smbil besiar2 kt sini . sekali gus bwak aku tgk dunia luar . walo pn sekejap , for me , oke la tuu pda teperap dlm blk . 
sem ni mcm busy la sebab sem ni pendek . knon nak selaraskan ngan smua u , memang selaras la sgt smpai rsa beban gila nk study . quiz , tutorial , test , mcm2 lah . smua nk sumbat dlm satu msa . memang aku suka kalo ada quiz ngan test slalu . tp2 hari pn aku xkesah .
final exam da nk dekat . cuak pn ada . cuak smpai xtw nk bwat apa . gilo . 
da tw nk final , g la stdy . nk study la ni , actually nk bwat tutorial . nga tggu jiran siapkan , nk pnjm nota dia ni . 


best nya ..


<AYA>

No comments:

Post a Comment