Monday, March 14, 2011

OBESITI SUDAH

uwaa , rsa down gila . mnda ni xpenah tejadi kt selama aku hidup 20 thn ni . tadi ptg , after lunch aku ngan kwn2 pegi karnival kt pdg kwad . ttba tenampak booth bdk pharmacy . kt situ bole tmbg berat , ukur tggi , check blood pressure segala bagai . byar seringgit jaa . aku ni , kalo bab tmbg2 berat memang xcited gila ahh .
memang da lama xtmbg berat . x ingat dah bila last tmbg . oke , memang la akui , sejak dua menjak ni , aku memang kuat mkn . bg la mnda pa pn , memang aku xkan tolak . suma aku mkn . cewahh , tadi konon semangat ahh nk tmbg . suprise .... ambek kaw !

weight : 55.5 kg
height : 158 cm
BMI : 22.2
blood pressure : 99/65 

memang tekejut gila ahh . selama 20 taun aku hidup , berat aku xpenah lebih 50 . what happen now ? arghh ! stress . ni xbole biar ni . kalo aku lyan , silap2 bole cecah 6o . xmw ..
lantak ahh kalo org nk ckp aku over ka poyo ka apa sebab nk bising2 psal berat aku . suka hati laa . stp org mesti ada keinginan utk kurus , yedak ?
mna aku x kalot , 5.5 kg bukan sket , oke ? kalo trun 5.5 kg memang hebat la enn .
tggi tu tipu ehh . tggi aku 160cm . blood pressure gila rendah . akak tu ckp , hati2 , takot pitam . 
tapi dlm keadaan tekejut berat naek pun aku still bole bedal 3 slice pizza tadi . xleh tahan uhh .
ouhh , kna kembal berfutsal ni ..


apa bole bwat ,
nafsu mkn aku sgt kuat skrg .

<AYA>


No comments:

Post a Comment