Thursday, March 3, 2011

MARCH .

Pejam celik , pejam celik , da smpai bulan March . April da final . ps tu , cuti 4 bulan . hmm , aku nk bwat apa la cuti lma2 tuu nnt .
March , bulan yg penuh dgn test , tuto and quiz utk bdk2 physics .

2/3/2011 - quiz modern physics
4/3/2011 - quiz electronics
9/3/2011 - test modern physics
14/3/2011 - quiz modern physics
17/3/2011 - tuto modern physics
29/3/2011 - test 2 waves n vbration 

smua ni carry marks . so , kna la bwat btol2 . sebab final susah nk score , ni bedasarkan pngalaman lepas . hha .
semalam , quiz 104 . syg gila ahh. soalan dia sma jenis kot ngan soalan tuto tp aku telupa cara nk bwat dia . free ja dpt mrkh penuh kalo dpt bwat .
esok quiz 106 , tapi mood study ni xdtg2 lagi . xtw la napa . mlm nnt baru la nk kalut . nnt dpt teruk lagi . ishh . 106 ni lagi mudah kot nk compare ngan subjek2 lain . syg la kalo dapt teruk . yg ni ja kot yg dpt back up markah2 subjek lain yg xbapa tggi tuu .
come on , takda msa bnyk dah nk final ni . kalo ikut hati , nk ja suro org lempang aku bagi sedar sket .
tp , aku besyukur gk la sem ni ada kesedaran sket dari sem lepas . gila la kalo aku xsdar lagi 
sekian .



aku bg chance ,
spa nk lempang aku ceni ,
silakan .

<AYA>

No comments:

Post a Comment